Tanker om trening på tredemølle?

INGEN vi gjentar INGEN har det rette svar på hva som er den riktige trening
enriddedr

Re: Tanker om trening på tredemølle?

Legg innav enriddedr » 15 jul 2020 05:34

Hej. Handler det om løbebånd eller sport generelt?) Jeg har ikke haft noget udstyr til at holde mig i form i lang tid, og jeg var ikke dårlig til det. Men jeg var begrænset inden for mit træningsområde. Jeg besluttede at købe et par ting, en af dem er bare en løbebånd. Jeg kiggede på priserne, og jeg var rædselsslagen. Jeg søgte efter en måde at tjene lidt penge på Internettet. Jeg fandt det på et udenlandske sider. Jeg foreslår, at hvis du ikke har nogen ekstra penge til sportsudstyr.
Sist redigert av enriddedr den 16 jul 2020 19:25, redigert 1 gang totalt.

Veteran

Legg innav Veteran » 15 jul 2020 09:33

enriddedr skrev:veteran levde i steinhardalderen og har sikkert aldri brukt mølle,,,gamle folk og nymotens ting går sjelden sammen....mølle er best for intervall og når du ikke vet hvor langt eller kort du bør løpe. eks ETTER sykdom eller skade...

Hei allviter. Ditt aller foerste innlegg og da har du kun en idiotkommentar - om noe du ikke har den fjerneste
peiling paa. Presenter deg med aa fortelle hvem du er, alder, trenings-/loepserfaring osv. slik at vi kan prate/
diskutere saklig.

Saa kan jeg fortelle deg at svaert mange "gamle" som du sier, vet ikke hvilken alder du sikter til..? men jeg kjenner
en rekke personer av begge kjoenn som virkelig er skarpe paa alle omraader, trolig ville du maattet melde pass
mot de fleste av disse - meg inkl.
Foroevrig - vi har ei moelle ute paa balkongen - testet den senest igaar fordi kona ville proeve litt igjen - moella
var en gave til hennes 50-aarsdag.

hailegeraldo

Legg innav hailegeraldo » 16 jul 2020 12:08

Veteran skrev:Hei allviter. Ditt aller foerste innlegg og da har du kun en idiotkommentar - om noe du ikke har den fjerneste
peiling paa. Presenter deg med aa fortelle hvem du er, alder, trenings-/loepserfaring osv. slik at vi kan prate/
diskutere saklig.

Enriddedr er nok bare ute etter å erte. Kommentaren er kopiert fra en tidligere kommentar fra kollis i samme diskusjonstråd. Ingen er tjent med at forumet blir et trolleforum - andre enn trolleren, da.

Gå tilbake til «Trening»