Progresjon som løper (kondisjon) i voksen alder? Hva er normalt?

INGEN vi gjentar INGEN har det rette svar på hva som er den riktige trening
Tomas

Re: Progresjon som løper (kondisjon) i voksen alder? Hva er normalt?

Legg innav Tomas » 16 nov 2020 09:22

Siden Veteran etterlyste oppdateringer på når jeg hadde løpt maraton er det kanskje på tide å komme med en oppdatering her også.

I oktober dukket det opp en mulighet til å løpe maraton likevel. Tiden ble rett over 2:58 og jeg er veldig fornøyd med det :) Det var utrolig deilig å løpe under 3 timer, men det deiligste er kanskje at jeg fremover slipper å tenke mer på å klare det :) 3-timersmålet var veldig motiverende, men jeg skal innrømme at det begynte å gå noen skumle tanker i hodet om ikke å klare det da jeg hadde passert 30 kilometer.

enriddedr

Legg innav enriddedr » 28 apr 2021 13:52

Hej. Ja, det er helt normalt at dyrke sport i alle aldre. Bare den konstante stillesiddende livsstil er ikke særlig god. Er der nogen på dette forum, der kan kaste nogle ideer om dette emne? Jeg har brug for at write a speech for me. Bare en masse trivielle oplysninger, men noget interessant man kan finde på dette forum.

Shawn

Legg innav Shawn » 11 sep 2021 08:03

Running is good for all ages. If you want to get academic writing service from the best writers. Then I suggest you once visit hnc assignment help. They provide quality work. They set their rates according to the student's budget. So, all the students easily afford their services.

Gå tilbake til «Trening»