Oppnåelige langtidsmål?
-
Re: Oppnåelige langtidsmål?
Wow, han trener jo like mye som de i verdensklasse! Det var lite utbytte for innsatsen.
Jeg har løpt 55 km så langt denne uken ekskludert i dag så det var fordelt på 4 dager, kjenner at det tar på, men reiser vekk nå i helgen så derfor kompenserer jeg tidligere i uken med mer trening. Tror jeg venter litt med 100 km i uken for å si det sånn. Jeg løper for det meste i sone 1 og 2, nesten ingen intervalltrening.

-
DETTE budskapet kan enkelt overføres til løping ---> https://www.youtube.com/watch?v=T7yE9fOjsZk
Klok mann!
Klok mann!
-
En liten update:
Det er tydelig at jeg har fått bygget en sterkere base. Oksygenopptaket mitt er godt nok for en solid pers på 5 km, men beina henger fremdeles litt etter. Vekten står stille. Jeg har ikke trent like jevnt som før, men med mer fokus på hardere økter- tempoøkter og 4 x4 intervaller. Sorry hvis dette ble en smule vagt, jeg husker ikke alt da jeg ikke fører treningsdagbok.
Det er tydelig at jeg har fått bygget en sterkere base. Oksygenopptaket mitt er godt nok for en solid pers på 5 km, men beina henger fremdeles litt etter. Vekten står stille. Jeg har ikke trent like jevnt som før, men med mer fokus på hardere økter- tempoøkter og 4 x4 intervaller. Sorry hvis dette ble en smule vagt, jeg husker ikke alt da jeg ikke fører treningsdagbok.
-
Jeg skriver en update til jeg..
Jeg har nå en pers på 17:15 på 5 km, så dette går veien
Jeg har nå en pers på 17:15 på 5 km, så dette går veien