Mitt treningsopplegg

INGEN vi gjentar INGEN har det rette svar på hva som er den riktige trening
Brukerens avatar
kollis
InnleggCOLON 529
RegistrertCOLON 20 Jan 2010 19:38

Re: Mitt treningsopplegg

Innlegg kollis » 11 Jun 2017 09:36

skal vi gå dypere inn i oppfattelse av en situasjon ,må en forstå hjernen og hvordan den fungerer.Eks en som er ofte dominat i høyrehjerne halvdel har mye lettere for å skape feil tolkninger. Her kan du lese om hvor enkelt det er å miss oppfatte ting ...https://www.nrk.no/dokumentar/xl/den-fo ... 1.13512390
Derfor blir det mange mennesker som blir lurt om dem ikke er i balanse når dem opplever ting....Eks alt er mye morsomere når man er høy på carbo\øl\sprit osv :shock:

Veteran
InnleggCOLON 210
RegistrertCOLON 28 Apr 2013 06:54

Innlegg Veteran » 12 Jun 2017 04:37

Hei Rune60 ! et langt og detaljert svar tildeg i gaar forsvant, desverre,for der var det mye nyttig for mange.
Kort: jeg har aldri sett nedpaa andres prestasjoner,tvertimot, og mener at de aller fleste uten handicap klarer minst like gode
tidersom meg. Jeg var/er absolutt ikke unikum, kun et treningsprodukt,med svaert lite trening men trening med kvalitet.
Som trener for maratonskoler opplevde jeg at de fleste gjorde store framganger i loepet av en vinters trening.
Uansett, en trener maa stille krav til den som sier at h*n oensker aa bli bedre/ loepe fortere. Ikke som de fleste guttai norsk fotball,
de bruker flere timer med supporterne paa oel-puben for aagjoere seg populaere, enn antall timers trening.

Haaper dette gaar gjennom naa og at maskina vil funke bedre senere... Ha en fortreffelig treningsdag.

Veteran
InnleggCOLON 210

Innlegg Veteran » 12 Jun 2017 12:18

ennaa et hei til Rune60.. saa at du etterlyste svar paa ditt pm.jeg proevde flere ganger uten aa lykkes, ikke rart for jeg er selvutnevnt
nett-invalid og maskina er en stor egoist som behandler meg som den,slik er det.. ha en fin efta & kveld.

Veteran
InnleggCOLON 210

Innlegg Veteran » 12 Jun 2017 12:29

kollis skrevColonskal vi gå dypere inn i oppfattelse av en situasjon ,må en forstå hjernen og hvordan den fungerer.Eks en som er ofte dominat i høyrehjerne halvdel har mye lettere for å skape feil tolkninger. Her kan du lese om hvor enkelt det er å miss oppfatte ting ...https://www.nrk.no/dokumentar/xl/den-fo ... 1.13512390
Derfor blir det mange mennesker som blir lurt om dem ikke er i balanse når dem opplever ting....Eks alt er mye morsomere når man er høy på carbo\øl\sprit osv :shock:

haha, ikke dum du kollis, spesielt det siste stemmer godt, noe jeg god erfaring med, men paa en helt annen maate enn brukerne,
for jeg har jobbet med kriminelle rusmisbrukere i noen tiaar.. Men sjelden aa treffe noen som syntes det var moro naar de ble fersket..

Bare saa synd at svaert mange idrettsutoevere ogsaa tyr til slik falsk stimula, samt noen til dop.

"Bort med fylla -boka ikke flaska opp paa hylla" Fridtjof Nansen.
"Om man vill vinna maaste man helt avstaa fraan spriten, det goer jag". Mora-Nisse.

Kloke ord fra kloke personer.

Gå til

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: 1 og 0 gjester