Hofte protese

INGEN vi gjentar INGEN har det rette svar på hva som er den riktige trening
Veteran
InnleggCOLON 208
RegistrertCOLON 28 Apr 2013 06:54

Re: Hofte protese

Innlegg Veteran » 14 Mai 2017 10:12

Hei paa deg igjen !

Haaper at snyn snart er borte saa du kommer deg til topps igjen!
Med + 33 daglig den siste uka har jeg faatt mange fine turer, 60-100 km.
Naar kona ikke er hjemme vil jeg ikke vaere borte fra vovsen saa lenge, kjoerer heller litt
raskere, og siden blir det tur med han i kurven foran. Greit med 2 sykler, og kona er ogsaa
med endel paa de nye superflotte gang-/sykkelveiene her omkring.

Naar jeg tenker paa de nesten totale mangel paa sikre sykkelveier i gamlelandet, maa jeg le
naar de prater om mangel paa dollar. Mens her i en "bondeby" er det flere km. sykkelveier
i/omkring hele byen enn vanlige veier. Og alle bedrevitere der hemma sier at kineserne lider
faelt fordi myndighetne ikke gjoer noe for innbyggerne. Ja mine venner her ler med meg naar
vi prater om hva som sies om Kina i Vesten.

Jaja kompis,uusk at " ut paa tur -aldri sur" saa det hjelper paa humoeret bare aa komme seg ut litt.
Men jeg unner jo ogsaa dere litt bedre vaer, saa snart kommern sommern!

Ellers kjenner vel heller ikke du noetil den nye hofta? Jeg kjoepte min paa Loppemarked og den
funker som en ny. Kan staa i ramma og traakke til oppover fjellsida, Mt. Gonga bare 7.556.m. ikke
langt unna,haha, saa det er nok aa ta av.

Oensker deg o.a. andre hoftekompiser spesielt en fin sommer!

Brukerens avatar
knut42
InnleggCOLON 476
RegistrertCOLON 21 Jan 2010 11:16

Innlegg knut42 » 14 Mai 2017 19:28

En ganske fin tråd dette. Folk som er bekymret for hvordan det går når de får protese, sender jeg hit. Da hører jeg ikke noe mer klaging. ;)

Brukerens avatar
g.stava
InnleggCOLON 122
RegistrertCOLON 19 Jan 2010 21:58
BostedCOLON Bø i Vesterålen

Innlegg g.stava » 10 Jun 2017 22:49

Heisann! der ble de sommer, + gradene spratt fra noen få til over 20 over natten :D og da ble fjelltoppturer på meg, nå har jeg mine 5 topper i boks for denne sommeren. 504, 467, 403, 380 og 337 høydemeter på mine fjell. 2 siste er samme oppstigningen. de høyeste tok jeg i dag i knall vær, med sykling til oppstigningen brukte jeg 2 timer og 44 minutt + at jeg brukte litt tid på få meg til og henge på film :D nå blir de topp turer når jeg føle for de, ellers blir de turer til fyrlyktene og ikke all verden med bakker, kan jogge og om en føle for de. når en har noe tid i utenriksfart og oppvokst på Karmøy er de kjekt og høre bølge susen og ;) takker for hyggelige meldinger fra veteran og knut 42 :)

Brukerens avatar
g.stava
InnleggCOLON 122
RegistrertCOLON 19 Jan 2010 21:58
BostedCOLON Bø i Vesterålen

Innlegg g.stava » 18 Okt 2017 15:45

de er kanskje på tide og oppdatere :) denne sommeren har de ikke blitt så mange fjelltoppturer - har tatt meg opp på noen fine dager, ellers er de blitt turer ut til fyrlyktene. har ikke blitt all verden med løp/jogg heller - daffe turer er de blitt mange av. vi har hatt veldig fint vær ettersommeren og høst og da har jeg slått over på jogg flere ganger i uka. siste tiden er de blitt regn, så da blir de innendørs på tredemølla + annet utstyr i treningsrommet. håper og tror at de blir vær denne vinteren og for en pyse som meg til noen turer ut til lyktene, gidder ikke ta meg ut på disse turene når de regner/snør.

Gå til

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: 3 og 0 gjester