g.stava skrev:Helledussen nå har de komt snø stort sett hver dag siste 6/8 uker, eg har gått i snitt over 10 000 steg hver dag med snøskuff foran megmen nå er de vel over for denne gang. Til uka skal vi ha en til tak arbeid på huset, så blir ikke den vante tralten enda
så nå håper eg på fin vær en stund, skal også fikse verandaen sommerklar for hygge og utepils
Hei gutten! naa har underet skjedd 2 dager paa rad - at jeg har kunnet logge inn - og da foeler jeg ansvar for aa svare deg -
ettersom det vel fortsatt er bare oss to gamle raringer som hinker omkring med ikke original hofte , men du verden saa fint
dette funker. Regner med at du heller ikke har noe som helst problem med inventaret, mitt var billig men slitesterkt.
Haaper at du har kommet deg fram fra snoehaugen, urettferdig at jeg har syklet 4 timer i dag i + 29 og er blitt lovet 30 i morgen..
Har du tid saa kan du ta en tur, at vi har verdens fineste sykkelveier er garantert, og vil du klatre i fjell saa er de hoeye nok her..
Du virker like sprek som foer og det laater bra, kom deg ut saa snart det er snoebart osv. Du har nok ikke saa godt av aa titte paa
jentutten og ta SATS inne, haha... Dama mi drog til fjells med 3 venninner i dag, alle synes det er moro at vi gubbene ikke vil
vaere med, vi hoerer nok skvaller hjemme det vet dem... men sannelig er de gode aa ha ogsaa...
Naar hun sier at hun skal "clean" i huset saa spoer jeg om hun ikke heller vil "kline" med meg, hun vet hva det betyr...
Nesten utrolig at en ikke blir voksen og slipper aa tenke paa damer lenger, men all trening virker bare oppfriskende for meg, og
jeg skrubber ikke oppover fjellsidene. Men er mer forsiktig naa etter to-tre vurper og litt blodtap i starten, var uforsiktig og det
straffet seg men jeg overlevde.
Men du verden naa faar du en fin tid framover der " Ut mot havet", ville ikke hatt noe imot en tur oppover. Jeg er jo onkel til ei jente
med fam. som bor i Svolvaer og det er ikke langt unna vet jeg... Me faer sjaa, ingen planer for denne sumarn...
Ha det fint der oppe i nord, vaer forsiktig men bare staa paa, hoftefest gir ikke Kondis!