g.stava skrev:så var halve 2014 ferdig, og siste 2-3 måneder har dagene blitt styrt mye av flytting inn i vårt nye hjem! og flytting er ikke for pyser
men har nå klart og samle noen timer med trening allikevel, men de ble mye hjemme spinning i april, etter at snøen trakk seg tilbake ut i mai på fjellet er de blitt mye fjelltoppturer.
antall timer til og med juni er blitt: 238 timer totalt.
1380 km spinning
417 km utesykkel
bor nå mer sentralt i forhold til og komme meg til fjellstiene, derfor blir de mindre sykkel km. men tar meg noen ekstra km når de passer.
de ryktes at treningssenteret ikke vil åpne før neste år, så hvordan jeg skal klare meg gjennom vinteren......
en får bare glede seg over fin været for øyeblikket og la de stå til

Hei du! moro aa se at heller ikke du gir opp, hofteprotese er intet hinder for aa utfolde seg. Jeg jogget/loep endel paa bane etpar aar etter operasjonen,
bodde like ved stadion og ble kompis med en noe overvektig mye yngre kar, saa vi trente opptil 4 ggr. i uka. Han orket bare 4-5000 m i starten,men etterhvert
pinte jeg han til aa bli med paa 10.000 m. Loeping er jo ikke det klokeste etter hofteop. men det gikk bra, ikke noe smerte e.l.
I likhet med deg/dere flyttet vi ogsaa, for 2 aar siden, og da kjoepte jeg terrengsykkel, en svaer klump paa 16 kg. I aar har ogsaa kona faatt sykkel, og vi bor
paa bondelandet med masse fine varierte veier, bl.a. har vi "Chengdu Greenway" 200 km. mest paa kunststoffdekke !! Utrolig fint i vakker natur.
Sykling er jo mye mere skaansomt, og naa kjoerer jeg endel harde oekter og ellers langturer paa opptil 7-8 timer, saa du maa prioritere sykling mer... men
selvsagt er fjellturer osv. veldig bra for kropp og sinn.. Jeg forstaar ikke hlet hvorfor du er "redd for vintern" haha, det er jo faktisk mye kaldere i Valdres der jeg har tilbragt noen vintre, men aldri problem med aa loepe ute, kulda bare herder en, det vet du nok du ogsaa.
Innetrening kunne ingen faa meg med paa, tittet innom i svetterommene og det var grusomt deprimerende, saa sats paa friskluft igjen, tror du er en toeffing som
taaler en god del.. Lykke til videre, hold koken og nyt koketorsken, heldig du som bor naar fiskefeltene, jeg har 130 mil til naermeste kyst naa!
Men jeg slipper snoe paa eien her, saa jeg sykler hele aaret. Velkommen paa besoek, du faar laane konas sykkel, den er akkurat som min! Ha det bra !!