Bislettspesial

INGEN vi gjentar INGEN har det rette svar på hva som er den riktige trening
Heming Leira
Sted: Oslo
Kontakt:

Bislettspesial

Legg innav Heming Leira » 08 feb 2010 21:58

Nå har jeg ikke Spotify på denne maskinen ellers skulle jeg ha lenka til den klassiske låta Bislettspesial. (Kjenner dere den dere som har vokst oppe etter at Oslo ble atskillig fattigere kulturellt sett etter at det ble slutt på skøytemesterskapene på Bislett?)

Jeg har tenkt meg en tur til Bislett og å kjøre noen intervaller. Det er for MIN del helt feil, jeg har ikke grunnlag for slik trening, men nå stiller det seg slik at jeg trenger alle former for inspirasjon til å heve treninga litt. Ærlig sagt: trene i det hele tatt.

Så er det andre som har tenkt å trene intervaller på Bislett og som ikke allerede har en gruppe/klubb å trene med?

I gamle dager i Ekeberghallen måtte vi forholde oss til tirsdager og torsdager 17:00 -20:00, på Bislett er det jo helt opp til oss og gratis er det også.

Jeg har tenkt min første tur på torsdag men er ganske åpen for tidspunktet.

okei nå har jeg vovet det og slengt det ut.
ARRANGEMENT: Sognsvann Rundt Medsols - Motbakkeløpene i Maridalsalpene - Øyakarusellen Hjemmeside

Heming Leira
Kontakt:

Re: Bislettspesial

Legg innav Heming Leira » 09 feb 2010 07:22

ARRANGEMENT: Sognsvann Rundt Medsols - Motbakkeløpene i Maridalsalpene - Øyakarusellen Hjemmeside

EspeN

Re: Bislettspesial

Legg innav EspeN » 09 feb 2010 19:48

Var på en impuls tur der nede i dag Heming. Skulle løpe ute, men ombestemte meg rett før pga snøvær og var der i dag for første gang.

Det var masse av folk der, og jeg følte nesten at man ikke trenger noen å trene med der siden det er så mye folk der.
Er nesten som å dra på SRM. Er alltid mange man kjenner. Møtte masse ansikter jeg har sett før. Anbefaler deg å ta en tur uansett om du drar med en gjeng eller alene. var også mye folk der som bare jogga rolig rundt så det var alle nivåer der nede! Vi i oslo er heldig!

Gå tilbake til «Trening»