Rubbski - behandling av sålen

Når du ser skituppene foran deg er du på rett vei, når du ser skituppene over deg er du på tuppa
Jan M
InnleggCOLON 17
RegistrertCOLON 31 Jan 2010 18:52

Rubbski - behandling av sålen

Innlegg Jan M » 04 Feb 2014 17:08

Hoj,

Hvordan behandler man sålen på rubbski, er det bare å pusse opp belegget med sandpapir, elelr skal man i tillegg legge "noe" i rubben for å bl.a. unngå ising?

Mvh Jan

Linda
InnleggCOLON 309
RegistrertCOLON 19 Jan 2010 08:48
BostedCOLON Røyken kommune

Re: Rubbski - behandling av sålen

Innlegg Linda » 05 Feb 2014 10:08

Du kan bruke silikonspray (kjøpes i bilrekvisittbutikk). Dette gjør festesonen litt vannavstøtende og motvirker ising.

Jan M
InnleggCOLON 17
RegistrertCOLON 31 Jan 2010 18:52

Innlegg Jan M » 13 Feb 2014 10:32

Takker!

Og langtidslagring......skal sålen (rubbepartiet) tildekkes på noen måte, eller er det bare å la den stå og så rubbe opp på nytt til neste sesong?

vestlia
InnleggCOLON 1
RegistrertCOLON 23 Okt 2014 17:32

Innlegg vestlia » 23 Okt 2014 17:36

Hei,

Jeg vurderer nå å kjøpe meg ett nytt par klassiske ski med B- slip.
Samtidig har jeg blitt anbefalt å gå til innkjøp av rubbski. Har noen av dere erfaring med nedsliping av såle på klassiske ski, og dermed bruke dette som rubbski?
Vil dette bli tilsvarende zero-ski?

Vennlig hilsen

skinpenthar
InnleggCOLON 1
RegistrertCOLON 26 Feb 2015 09:28

Innlegg skinpenthar » 26 Feb 2015 09:33

Du kan bruke silikonspray (kjøpes i bilrekvisittbutikk). Dette gjør festesonen litt vannavstøtende og motvirker ising.??

____________________________________________________________________________________

Try out our free Testking sphr certification and latest comptia toefl test training courses to get high flying success in final and www.northeastern.edu exams, mcts College of Notre Dame of Maryland is also very useful tool.

Gå til

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: 2 og 0 gjester