Atomic skintec

Når du ser skituppene foran deg er du på rett vei, når du ser skituppene over deg er du på tuppa
Kvislaskaret
InnleggCOLON 2
RegistrertCOLON 22 Jan 2015 20:59

Atomic skintec

Innlegg Kvislaskaret » 22 Jan 2015 21:03

HAr prøvd ut mine nye atomic skintec et par ganger og kommet fram til følgende. Den minste fellen gir bittelitt feste og er veldig tung å gå med. Den heldekkende fellen gir feste men glipper bittelitt noe som blir slitsom i lengden. Noen som har erfaringer? JEg trodde egentlig det var slik at den tynne fellen skulle være for kaldt føre og den heldekkende fellen skulle være for varmt føre. Foreløpig er jeg ikke helt fornøyd med skiene og vurderere å A) gå for et mykere spenn B) returnere de. Noen som vet hvordan det egentlig skal være?

isotek
InnleggCOLON 1
RegistrertCOLON 31 Jan 2015 17:31

Re: Atomic skintec

Innlegg isotek » 31 Jan 2015 17:38

Hei
Har samme erfaring som deg ,kjøpte ski i spenn hard selger mente medium ikke passet.

Har klart å miste den en heldekkende fellen også løsnet i fart borte ble den....

Har satt skienei spenn sammen håper det kan ta vekk litt spenn

jeg kjøpte mine på nett, kan du bytte til mindre spenn så tror jeg du blir fornøyd...

Atif
InnleggCOLON 2
RegistrertCOLON 12 Mar 2015 11:58

Re: Atomic skintec

Innlegg Atif » 12 Mar 2015 11:59

Jeg pleier regne at jeg bør begynne nedtrappingen til et hovedmål ca 10 dager før. Det innebærer at jeg gjerne kan finne på å ta en knalltøff og relevant økt 10-11 dager før konkurransen. Altså tror jeg at det bør gå bra. Det er uansett såpass god tid mellom gjennomkjøringen din og konkurransen at det i alle fall ikke kan gå veldig galt. Så lenge du ikke blir skadet riktignok.

Gå til

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: 2 og 0 gjester