Ringerike Ultra

Flere og flere vil kondisjonere lengre og mer ekstremt
perheske
InnleggCOLON 364
RegistrertCOLON 18 Jan 2010 22:56

Ringerike Ultra

Innlegg perheske » 28 Apr 2011 12:54

Vel møtt til løp på lørdag. Det blir supert vær - og bare glade fjes å se. Personlig er jeg spent på Bjørn Tore. Han løp 100k for 3 uker siden på godt under 7.30 og passerte 80 km på 5.52!!!!! Dette kan bli bra. Nok en mann over 80 - og hvor nær den norske rekorden kommer han? Spennende!!

Mons Ø
InnleggCOLON 16
RegistrertCOLON 15 Aug 2010 09:18

Re: Ringerike Ultra

Innlegg Mons Ø » 01 Mai 2011 13:47

Fantastisk, Gjermund og Per Audun! Og Vera, finner ikke ord!! Gratulerer alle!

Fader Flynn
InnleggCOLON 37
RegistrertCOLON 01 Mar 2010 20:10

Innlegg Fader Flynn » 03 Mai 2011 19:29

Jeg slutter meg til gratulantene og her er det mye å gripe fatt i: Vera, Per Audun, Torill og selvsagt Gjermund - nok en gang - som satte ny nordisk rekord på 12-timer og gruset den norske. Han har ikke lært noenting av atleter som Bubka som høyner lista med en cm av gangen og dermed setter en uendelig rekke av rekorder for ettertiden mens denne tøyleløse muskelbunten fra Drammen sprenger akkorden totalt og legger på nesten ti km!

Likevel - nå som roen har senket seg etter Ringerike - og i ettertankens klokskap - sitter jeg igjen med ett spørsmål: HVA i alle dager var det som skjedde med Hans Edgard Rakeie? Han spurta inn til 129,8 km på 12-timern og bestemte seg for å komme ut av skapet og stå fram som en ultraløper av rang og et talent vi for alvor må merke oss! Jeg er rystet langt ned i mine Kayano-sko. Du verden det var et flott løp og nå er det ingen vei tilbake i skapet. Her venter vi oss mer fra dette holdet!

Takk forøvrig til arrangørene for et flott løp og til Hytteplan som på nytt stiller opp som en suveren sponsor.

mvh
Fader Flynn

perheske
InnleggCOLON 364

Innlegg perheske » 03 Mai 2011 21:23

Jeg har ikke fullgodt svar på H.E.R. sitt fantomløp. Du kan kanskje fortelle litt selv? - men jeg observerte denne ungdommen ca 210 ganger i løpet av løpet. Vi møttes stort sett halvveis 2x per runde. Når jeg gasset på for å hente inn litt av forspranget hans, beit han tenna sammen og svarte. Jeg tror vi to drog hverandre fram til de bra distansene vi fikk. TAKK, Hans Edgard!!! Sa du etterpå at du ikke våget å gå på do - i angst for at jeg ville ta deg igjen? Veldig bra!!! (resultat altså).

perheske
InnleggCOLON 364

Innlegg perheske » 04 Mai 2011 23:49

Og også takk til alle andre: arrangører, sponsorer - og ikke minst - alle de hyggelige løperne. Ultrafolket er gode på å oppmuntre hverandre - både når det løpes fort og når det løpes mindre fort. Alle som deltar i et ultraløp er vinnere! Ringerike Ultrafestival var en fest!!

mikalwanted
InnleggCOLON 1
RegistrertCOLON 16 Apr 2015 13:10

Innlegg mikalwanted » 16 Apr 2015 13:38

Det er en stor kontingent norske løpere som starter på TEC - Sverige nå til helgen. Jeg og vi ønsker alle og enhver av dem (12 stk i følge oppslag her på Kondis) 100 % lykke til med løpet. Spis og drikk og disponer fornuftig - så blir dette veldig bra.

tung
InnleggCOLON 1
RegistrertCOLON 02 Nov 2016 16:08
CONTACTCOLON

Innlegg tung » 02 Nov 2016 16:10

Jeg vil dra nytte av dine råd. De er svært nyttig, og jeg setter pris på din kunnskap. Jeg hilser deg.

Gå til

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: 1 og 0 gjester