Salomon Xreid Hardangervidda

Flere og flere vil kondisjonere lengre og mer ekstremt
leifa

Re: Salomon Xreid Hardangervidda

Legg innav leifa » 04 jun 2013 20:08

Vi får vel satse på at vi rekker middag og ett glass vin eller 2 lørdagskvelden Olav ;-)

Brukeravatar
KrampeGammeln
Sted: Vormsund
Kontakt:

Legg innav KrampeGammeln » 04 jun 2013 21:02

Dersom jeg ikke rekker middagen kan jo du bestille øl og vin til meg som du står klar med til meg når jeg ankommer utpå natta :-)
Kl 20:00 er siste frist i Rjukan = ca 24:00 på toppen og ca 01:00 i baren!
Målet må bli å nå toppen før det blir mørkt - 18:00-20:00 ????

fredrikmandt

Legg innav fredrikmandt » 05 jun 2013 22:40

Vi har oppdatert overnatting med spesifikke pakker nå (se også i race manualen):

Accomodation:

Gaustablikk and Dyranut will provide accomodation for the participants and their family and friends.
They both have a special offer for all Frender. If you plan to park your car at Gaustablikk we suggest package 1. If you plan to bring family or friends with you we would recommend package 2 and 3.

Package 1
Gaustablikk: Thursday July 11th – Friday July 12th including dinner Thursday and breakfast Friday.
Gaustablikk: Saturday July 13th – Sunday July 14th including dinner Saturday (optionally lunch Sunday) and breakfast Sunday.

Total price package 1: 1850 NOK per person.

Book your stay by sending an email to this address: gaustablikk@gaustablikk.no (refer to Salomon Xreid Hardangervidda).

Package 2
Gaustablikk: Saturday July 13th – Sunday July 14th including dinner Saturday (optionally lunch Sunday) and breakfast Sunday.

Total price package 1: 925 NOK per person.

Book your stay by sending an email to this address: gaustablikk@gaustablikk.no (refer to Salomon Xreid Hardangervidda).

Package 3
Dyranut: Thursday July 11th – Friday July 12th including a 3 course dinner Thursday and breakfast Friday.

Total price package 1: 900 NOK per person.

Book your stay by sending an email to this address: kari@dyranut.com (refer to Salomon Xreid Hardangervidda).

Gå tilbake til «Ultraløp»