Siste nytt fra Kristins runde

Flere og flere vil kondisjonere lengre og mer ekstremt
Brukerens avatar
Einar
InnleggCOLON 260
RegistrertCOLON 20 Jan 2010 20:52

Siste nytt fra Kristins runde

Innlegg Einar » 19 Jun 2010 18:42

Frants på facebook skrevColonFrants Mohr kan berette om en fantastisk dag i Kristins Runde :-)
Runar Gilberg vant på smått fantastiske 7.23, Stibolten måtte bite i gresset (7:36)

Regn,regn og regn...

Beskjedne Frants kom på tredje. Jeg har problemer med innlogging på Kondis.no sit redigeringsverktøy. bruker derfor kondisjonsforum i kveld.

GRATULERER :-))

Einar Cyvin, Ultraredaktør.
"If you feel like eating, eat. Let your body tell you what it wants." - Joan Benoit Samuelson
Blogg

Fader Flynn
InnleggCOLON 37
RegistrertCOLON 01 Mar 2010 20:10

Re: Siste nytt fra Kristins runde

Innlegg Fader Flynn » 19 Jun 2010 20:04

Når noen først skulle slå Stibolten i dag så er Runar en ytterst verdig vinner! Stibolten kan da umulig ha fått trent så effektivt etter VM og ny norsk rekord og jeg håper han gleder seg over denne andreplassen. Og ingen tar seg selvsagt bedre ut på pallen gamle Mohr!

Gratulerer!

mvh
Fader Flynn

Gunnar Trailrunner
InnleggCOLON 18
RegistrertCOLON 08 Apr 2010 18:09

Innlegg Gunnar Trailrunner » 20 Jun 2010 07:51

Gratulerer alle som fullførte Kristins Runde i går!
Til tross for ugunstige værforhold ble det oppnådd mange gode tider. Været kom seg betraktlig utover dagen, og vi som var så heldige å bruke lang tid på runden fikk en luftig, men strålende siste del.
Takk til alle som var med og løp og til funksjonærer som gjorde en kjempejobb i mange, kalde timer. En spesiell takk også til følgesyklistene som gjorde en strålende innsats og som hadde en særdeles viktig funksjon under løpet!
Vi sees neste år!
Sist endret av 1 den Gunnar Trailrunner, endret 20 ganger.

Brukerens avatar
stibolten
InnleggCOLON 35
RegistrertCOLON 04 Feb 2010 19:58
BostedCOLON Heia Drammen!
CONTACTCOLON

Innlegg stibolten » 20 Jun 2010 07:55

God oppsummering av mr. Flynn og mr. Trailrunner :-)

Et strålende arrangement!

Runar løp både smart og veldig bra i går, og det var superhyggelig å se Frants i slag igjen!

perheske
InnleggCOLON 364
RegistrertCOLON 18 Jan 2010 22:56

Innlegg perheske » 20 Jun 2010 10:02

Gratulerer Runar. Tydeligvis et flott og veldisponert løp. Og selvsagt - gratulerer til alle andre, uansett plasseringer. Jeg verker litt i løpebeina når jeg ser, både invitasjon til og resultater og oppsummeringer fra løp. Tror det er klokt å ta det med ro framover.... men kanskje til neste år? Om helsa og familien står meg bi.

Per A Heskestad

Brukerens avatar
antoess
InnleggCOLON 163
RegistrertCOLON 18 Jan 2010 21:19
CONTACTCOLON

Innlegg antoess » 20 Jun 2010 10:29

Veldig hyggelig dag i Nordmarka. Været var perfekt for en møring. Mange hyggelige folk å møte opp og ned på toppene, selv om det ble mye løping alene. Arrangementet var helt topp og det ble et strålende forspill til 50-årsfeiring. Hyggelige damer som stilte opp i arrangementskomiteen, og ikke minst en kjempehonnør til Olav :D
Gratulerer til Runar, Jon Harald og Frants :P
Er selv fornøyd med gjennomføringen og 10.plass og vel ni timer. Perfekt trening fram mot Mont Blanc :D
http://www.123hjemmeside.no/Antoess

Alltid i bevegelse - best i det lange løp!

Runar
InnleggCOLON 12
RegistrertCOLON 19 Jan 2010 12:19

Innlegg Runar » 20 Jun 2010 10:42

Takker for gode ord, og takk til Olav og hans mange gode hjelpere for et flott løp i vakkert og variert nordmarksterreng. Sjølsagt skulle en hatt litt bedre tid til å nyte utsikten fra toppene, men det kan jo bli en annen gang når klokka ikke tikker.

Ellers vil jeg gi stor honnør til Jon Harald som løp feil og mista hele ledelsen (som da var på over ti minutter) og en del til. Da han på nytt løp forbi og ifra meg, var jeg like sjanseløs til å henge på som det jeg hadde vært ut fra start. Både selve tidstapet og det stresset det medførte å skulle ta igjen det tapte, er jeg sikker på ødela mye av løpet hans. At det ikke ødela det gode humøret og evnen til å glede seg med de glade, viser hvor stor idrettsmann han er.

Det samme er tilfelle for Andreas Falk som lå på andreplass (mellom Jon Harald og meg) da han løp feil og pådro seg ca. 9 bonuskilometre på GPS-en. Ingen sure miner der heller.

Takk også for alle smil og oppmuntringer i møtene opp og ned avstikkerne til toppene. En fin gjeng å løpe med og et flott løp å løpe i... Gleder meg til å se mange av dere langs Rallarvegen.

Til sist: Hadde du noen tanker, Gunnar, om at det kunne bli løp ut av det da du skreiv om Kristins Runde ("Et kvinnenavn skal den ha, ti den er ikke at spøke med") i Kondis for mange, mange år siden? Uansett, du har inspirert mange.

Runar

Brukerens avatar
Marit
InnleggCOLON 13
RegistrertCOLON 20 Jan 2010 19:09

Innlegg Marit » 20 Jun 2010 12:26

Jeg vil sende mange og STORE GRATULASJONER til alle jentene som fullførte KR, og spesielt gratulere de fire jentene som løp KR på under 10 timer! Sandra Lundqvist, Laila Öjefelt, Mona Kjeldsberg og Miriam D. Gulbrandsen. Imponerende resultater. :D

Gunnar Trailrunner
InnleggCOLON 18
RegistrertCOLON 08 Apr 2010 18:09

Innlegg Gunnar Trailrunner » 20 Jun 2010 15:03

Gratulerer med et imponerende løp Runar!
Kan trygt si at jeg aldri tenkte på at min "ekspedisjon" i 1999 skulle resultere i et arrangert løp. Turen var tidligere gjort pr sykkel og ski, og utgangspunktet var bare å finne ut om det var gjennomførbart. Tidene i orginalbeskrivelsen var tenkt som målestokk for de som evt lot seg inspirere, omtrent som DNT's tidsanslag mellom hyttene sine. Etter at du og Heming hadde deres tur i 2001 lå turen brakk noen år. Først når Olav gjenoppdaget den i 2005 ble det fart i utviklingen. Hvis våre rapporter og nå dette årlige arragementet kan inspirere og bidra til at løpere kommer ut i skauen og får oppleve Nordmarkas gleder og flotte natur, så er det meget gledelig!

Brukerens avatar
Ivers
InnleggCOLON 15
RegistrertCOLON 19 Jan 2010 01:12

Innlegg Ivers » 20 Jun 2010 16:17

For en herlig og utmattende runde i Nordmarka i går. Flott natur og bare blide fjes å se. Stemningen blant ultraløperne er helt spesiell, og opplegget med samme vei til og fra toppene gjør jo at man får hilst og heiet på hele feltet. Det ligger enormt mye arbeid bak arrangementet, stor takk til Olav og hans menn/kvinner. :D
"Det e ittno som kjem tå sæ sjøl"

Gå til

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: 2 og 0 gjester