Bislett 6-timers lørdag 13. februar

Flere og flere vil kondisjonere lengre og mer ekstremt
Brukeravatar
stibolten
Sted: Heia Drammen!
Kontakt:

Bislett 6-timers lørdag 13. februar

Legg innav stibolten » 06 feb 2010 23:15

Sharon og jeg har planer om langtur på Bislett neste lørdag. Flere som blir med?

perheske

Re: Bislett 6-timers lørdag 13. februar

Legg innav perheske » 07 feb 2010 10:25

Vi som bor andre steder enn i / nær Oslo misunner dere Bislett og muligheten til slike langøkter som du nå inviterer til. Håper mange stiller. Det er inspirerende å både trene og å konkurrere i lag.

Brukeravatar
KrampeGammeln
Sted: Vormsund
Kontakt:

Legg innav KrampeGammeln » 07 feb 2010 14:57

Jeg tillot meg å legge link til invitasjonen på hjemmesiden til Romerike Ultraløperklubb: http://www.kondis.no/index.php?id=4726677 Dessverre tillater ikke hælen min meg å bli med på slike stunt på en stund... men det blir nok mange kortere treningsturer på Bislett utover vinteren og våren. Håper mange ultraløpere samles 13.februar (selv om det er OL på TV).

EspeN
Sted: Oslo

Legg innav EspeN » 13 feb 2010 14:32

Frants, Sharon og Stibolten var ivertfall godt igang når jeg var der nede i dag tidlig.
Sharon tror jeg løp med Vibram 5 fingers? Så ivertfall veldig elegant ut når jeg kom bak henne og så på løpestilen.
Tror kanskje det var noen andre ultraløpere der også, men de kan jeg ikke navnet på.

Dere som har løpt i dag får skrive et referat av økta og dele med oss andre som bare holdt ut i litt over en time :)

Brukeravatar
stibolten
Sted: Heia Drammen!
Kontakt:

Legg innav stibolten » 13 feb 2010 23:55

Det stemmer, sju ultraløpere var med i løpet av dagen og fikk seg en god økt før OL-kvelden!
Sharon løp med Fivefingers de første to(!) timene, eller apeføtter som vi kalte det :-D.

sharon

Legg innav sharon » 14 feb 2010 09:11

Ja, Det var en veldig hyggelig og nyttig dag av ultratrening på Bislett i går, og ja, jeg løp i VFF Trek de første 40 rundene.
Det gikk veldig bra å løpe i five fingers på Bislett, og jeg prøver 60 runder i dem neste gang.
Mine apeføtter er mine absolutt favoritt sko til å løpe på snø i. Veldig bra feste.

EspeN
Sted: Oslo

Legg innav EspeN » 14 feb 2010 16:28

sharon skrev:Ja, Det var en veldig hyggelig og nyttig dag av ultratrening på Bislett i går, og ja, jeg løp i VFF Trek de første 40 rundene.
Det gikk veldig bra å løpe i five fingers på Bislett, og jeg prøver 60 runder i dem neste gang.
Mine apeføtter er mine absolutt favoritt sko til å løpe på snø i. Veldig bra feste.

Er ikke det litt kaldt? Hvis jeg ikke så feil så så det ut som det var et HULL under disse vibram skoene? Midt under foten eller ved hælen?

sharon

Legg innav sharon » 14 feb 2010 17:59

EspeN skrev:
sharon skrev:Ja, Det var en veldig hyggelig og nyttig dag av ultratrening på Bislett i går, og ja, jeg løp i VFF Trek de første 40 rundene.

Er ikke det litt kaldt? Hvis jeg ikke så feil så så det ut som det var et HULL under disse vibram skoene? Midt under foten eller ved hælen?

Nei, ikke kaldt i det hele tatt. Det er ingen hull under Trekene. Jeg har en annen type som har 7 små gummi deler under. Men Trekene er skinn overst og litt tykkere gummi under. Jeg bruker dem med Injinji søkker og føttene mine er varmere i snø enn med vanlig sko fordi de er helt vindtett.

Gå tilbake til «Ultraløp»