reklame for treningsmaske

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Brukeravatar
kollis

reklame for treningsmaske

Legg innav kollis » 16 apr 2019 17:58

jeg har bestilt meg treningsmaske ! på e store og den var på tilbud.Jeg får ikke noe sponsor intekter for dette .Pga den billige maska mi var utslitt ,vanlig støv maske.SIDEN DEN KOSTET NESTEN LIKE MYE KJØPTE JEG DENNE TIL 129 HÅPER DEN ER BRA... :oops:
Treningsmaske - Begrens Okysgenopptaket -sier dem
alle argumentene var de jeg selv kom frem til .Utenom at jeg løper i sone 2 modus men lungene er i 3 og etter verdt 4 sone. Kanskje like bra som å løpe med fallskjerm?Og jeg har opplevd å bli syk denne tiden på året da der er mest støv etter veiene...
her er deres argumenter
- få mer ut av treningen
- Begrens oksygenopptaket, øk lungekapasiteten
- Effektiv som høydetrening

Ta treningen til nye høyder med en treningsmaske som begrenser oksygenopptaket. Rockbros er vår unike treningsmaske som begrenser oksygenopptaket, og dermed øker lungekapasiteten. Bruk av denne typen treningsmaske kan sidestilles med høydetrening. I tillegg til at masken er effektiv ved for eksempel sykling, da den trener opp lungene til å orke mer, kan du med fordel bruke den i forkant av høydeopphold. Treningsmasken er utviklet med flere lag som filtrerer bakterier og lar deg puste inn ren luft. For at masken skal sitte behagelig over ansiktet, er den utstyrt med et elastisk bånd som går over nesepartiet.

Farge: Blå

Nb Jeg er ser at dette kan sidestilles med høydetrening da vi får en tilnærmet reaksjon i kroppen .JEG har tatt runden min på 1time 0g 35min og jeg er mer sliten på slutten en uten maske....Pluss at jeg trenger mere lungetrening da mye sone 1 gjør at jeg ikke gir nok effekt på lungene .EN AV minusene med 1 men jeg kompansere særlig denne tiden på året da støv er på sitt værste....
resultat messig kan jeg ikke vise til mye enda ,også pga at jeg har gjort om på treninga mi ca 2 siste årene.Så hvem gjør hva vet jeg ikke.Men logikisk for meg at det gir gevinst ...mhv rk femtis

Brukeravatar
kollis

Re: reklame for treningsmaske

Legg innav kollis » 16 apr 2019 18:05

SÅ FAKTIS NÅ AT DEN VAR ENDA BILLIGERE 104KR :oops:

Håvard

Legg innav Håvard » 17 apr 2019 09:01

Liker tanken, men er dessverre så forfengelig at jeg ikke vet om jeg vil bli sett med dette. Kilian Jornet og samboeren brukte noe lignende som forberedelse til Himalaya og 'hurtigakklimatisering'.

joez

Legg innav joez » 07 mai 2019 02:39

Brukeravatar
knut42

Legg innav knut42 » 07 mai 2019 09:30

Kjøp deg en meter med silketrykksduk tetthet 35 mikron. Den er tett nok til å filtrere ut det meste av buselusker ;).

Brukeravatar
kollis

Legg innav kollis » 07 mai 2019 10:51

etter en økt på ca 2timer får jeg ømhet i ryggen der lungene er på forsiden...problemet for meg er at kroppen sjenerelt tåler mye belastning slik at lungene ikke får nok belastning .DVS DEN FÅR enten for rolig belastning eller kraftig belastning.Jeg bruker masken for å få en mer moderat belastning som lungene fikk mer av tidlig i karrieren .DA KROPPEN IKKE VAR SÅ GODT TRENT.Dette kan du kanskje se på at max puls er blitt lavere ,slik at denne kanskje øker max pulsen igjen ... time will showww....

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»