Jeg har vært borti litt av det samme, på høyre side av fotbladet helt opp mot lilletåa.
Når jeg var i LAS PALMAS nå hadde jeg faktisk så vondt under det fotbladetet dagen før løpet at jeg måtte stoppe på et kjøpesenter å kjøpe innleggsåle fordi jeg klarte ikke å gå. Jeg haltet.
Mye bedre dagen etter, men hadde også vondt i beinet før start, og smertene var faktisk så store dagen før at hvis jeg hadde vært mindre rutinert hadde jeg aldri stilt til start engang.
1km og de var borte. Hemmet meg null under løpet og kjente lite til det etter løpet.
Jeg sleit jo med det samme før hytteplanmila også, da også på høyre bein. Men det hemmet meg ikke den gang heller.
Etter løpet hadde jeg det par dager. Spesielt på flyreisen hjem var det veldig vondt og jeg "haltet" på gardermoen.
Da hadde jeg sittet stille 6 timer i et fly...Det var nok den dagen det var verst.
Så det må ha noe sammenheng med sirkulasjon.
Jeg kom hjem på en Onsdag og på torsdag dro jegfaktisk på intervall trening med OSI men sa at jeg mulig måtte bryte pga smerter under foten. Igjen forsvant alt under økta.
Så gikk det par dager så var det helt borte uten at jeg har tenkt noe mer over det.
Det som også var litt rart var at jeg klarte ikke å finne noen steder å presse som gjor skikkelig vondt nårjeg tok på foten.
Jeg smurte inn foten med tigerbalsam.
Akkurat nå har jeg påført tigerbalsam på venstre ankel+gladpack. Den er litt øm etter 35km på Søndag