Bislett Stadion på WWW (8 Februar åpner de!)

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening

Re: Bislett Stadion på WWW (8 Februar åpner de!)

Innlegg Adelheid » 02 Feb 2010 19:24

EspeN skrev:Hei!

Takk for det WorkingClassHero!

Regner med det kan være folksomt der også....... Er det noen treningstider som kanskje egner seg bedre enn andre?
Jeg har foreks muligheten til å slutte på jobb kl 1500 og dra rett etter jobb - men da er det kanskje mye folk der?

Noen som har tips om gunstige treningstider? så at det ikke er så mye folk der tenker jeg på...

Jeg trente masse på Bislett i fjor, og planen er å fortsette med det. Fram til de organiserte treningene starter kl. 17, er det ikke noe særlig folk der. Så da er det trygt. Men det er gøy å være der hvis det er mye folk også, da skjer det litt. Har flere ganger opplevd å være der helt alene på dagtid.
I helgene er det helt greit å oppholde seg der. Reglene der er enkle å forholde seg til. Før jeg dro dit første gang var jeg redd for at det bare skulle være racere der, men det var det slettes ikke. Dette er et tilbud til absolutt alle!
Gleder meg til mandag! :D
I'm on a run - fast - to where I don't care!
Futt'n Fart Running Teams blogg
Brukerens avatar
Adelheid

Innlegg Freia » 02 Feb 2010 22:57

Bislett er en bra arena for trening med OK forhold samt dusj ol. Jeg har aldri opplevd trengsel uansett når jeg har vært der. Når jeg jobbet i Oslo så tok jeg innimellom og løp midt på dagen eller rundt 15 om vinteren og helt konge. løpe "1000m" i shorts og med lette sko er deilig......
Ikke mye som er gratis, men dette er...og faktgist bedre enn mølle. I tillegg så er løypa kuppert...
Mål 2010 = 2t og 35 min....
Freia

Innlegg EspeN » 08 Feb 2010 21:15

Noen som har testa fasilitetene enda? :)
EspeN

Innlegg workingclasshero » 08 Feb 2010 22:33

var finfint der i kveld. herlig med sommerlig temperatur hele veien rundt. litt sykehuskorridorfeeling, menmen :)

tidvis stappa med folk, masse unger (bra!!) og dommermafiaen tok opp mye plass.
workingclasshero

Innlegg EspeN » 08 Feb 2010 22:40

workingclasshero skrev:var finfint der i kveld. herlig med sommerlig temperatur hele veien rundt. litt sykehuskorridorfeeling, menmen :)

Har du testa om det er satelitt dekning der inne? Forerunner?
Er det merket opp 1000 meter eller løper man 1090 metere?
EspeN

Innlegg workingclasshero » 08 Feb 2010 23:17

EspeN skrev:
workingclasshero skrev:var finfint der i kveld. herlig med sommerlig temperatur hele veien rundt. litt sykehuskorridorfeeling, menmen :)

Har du testa om det er satelitt dekning der inne? Forerunner?
Er det merket opp 1000 meter eller løper man 1090 metere?

nei, jeg har ikke testet. Men det er det garantert ikke. eller, for så vidt, jeg har jo denne 305 og de gangene jeg går innom bislett når jeg har løpt hjemmefra og vet jeg skal ut igjen, så maser den om at den har mistet dekningen.

det er ikke merket opp 1000 meter. man kan løpe 1090 meter, eller man kan stoppe 90 meter før man startet :) :) ;)
workingclasshero

Innlegg EspeN » 08 Feb 2010 23:24

hva er "dommermafiaen"?
EspeN

Innlegg workingclasshero » 08 Feb 2010 23:30

EspeN skrev:hva er "dommermafiaen"?

sa jeg mafia? jeg mente gjeng. det er en haug med fotballdommere som løper intervaller på bislett. en del av disse insisterer på å ligge i bredden (det gjelder også på oppvarming) og er lite oppmerksomme på folk som kommer bakfra og ikke har pust til å rope løype. Men det blir kanskje bedre etterhvert. Synes for så vidt det var bedring i dag i forhold til forrige vinter.

for all del, bislett er for alle, og jeg er glade for alle som er i aktivitet. Men å få løypa stengt av folk som varmer opp, oppleves som frustrerende. Skal lite til for å ergre når man sliter som verst! :D
workingclasshero

Innlegg EspeN » 09 Feb 2010 19:26

Satt i bilen på vei hjem fra jobb i dag og GLEDET meg til en rolig 10-15km tur.
Da jeg nesten var hjemme startet det å snø og da så jeg at det blåste surt også. Helt impulsivt pakka jeg skoa og dro på bislett!

FY F.... og heldig vi i oslo er! Dette var heeeeeeeeeelt overlegent! Mye folk! God Stemning! Mye å se på! God tempratur og fikk kjørt en god intervall økt!

Er ikke noe vits å avtale med noen å trene, fordi det er så mye folk der at man kan liksom bare trene med de ;)

Terningkast 6
Nå skjønner jeg hvorfor folk synes det kan være lite motiverende å løpe ute ,)
EspeN

Innlegg mosjonisten » 09 Feb 2010 19:58

Dere oslofolk er heldige. Høres ut som om det går ann å fixe seg dame her åsså. Må jo være optimalt det. :)
En glad bergensmosjonist uten mål, ambisjoner eller forpliktelser.
mosjonisten

ForrigeNeste

Gå til Kondisjonsforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest