Jakob Ingebrigtsen høy terskelfart \laktanivåer...

Det klassiske møtested for alle som driver kondisjonstrening
Brukeravatar
kollis

Jakob Ingebrigtsen høy terskelfart \laktanivåer...

Legg innav kollis » 18 okt 2018 18:07

https://www.tv2.no/sport/10150911/

Jakob har satt en ny standard som mange vil strekke seg etter,,tipper den rundt 23.
Etter mine erfaringer er en slik situasjon fort bli en skade eller sykdom som eks i leveren .
Håper de slipper opp\lettere på treninga hans så kroppen blir mere tilpasset...
Det var spådommen som jeg ikke håper slår til :oops:

Slik jeg ser dette er sonene treninga i 1-2-3 som bygger terskelfarten ...Håper noen andre kan argumentere for eller i mot...Siden jeg har argumentert med denne type trening så håpet jeg å slippe å si hvilke fordeler og hjelp kroppen får .
Uansett blir fam . spennende å følge med på om alle er friske...Og Håper ikke alle i den norske maratonklubben er blitt så overrasket :lol:

roundingrip

Re: Jakob Ingebrigtsen høy terskelfart \laktanivåer...

Legg innav roundingrip » 27 mar 2019 03:50

3000m ???? :lol: :lol: happy wheels apk online

heenacruzl

Legg innav heenacruzl » 19 jun 2019 02:47

Han kan løpe 210 100-metere på 17 sekunder, 105 200-metere på 34 sekunder, og syv strake 3000-metere på 8,39. Jeg kan ikke tro at han gjorde det :o :o run 3

happywheelspace

Legg innav happywheelspace » 17 jul 2019 03:46

Worth to know. Interesting fact came to light happy wheels

Johnny Puma

Legg innav Johnny Puma » 01 aug 2019 11:52

kollis skrev:https://www.tv2.no/sport/10150911/

Jakob har satt en ny standard som mange vil strekke seg etter,,tipper den rundt 23.
Etter mine erfaringer er en slik situasjon fort bli en skade eller sykdom som eks i leveren .
Håper de slipper opp\lettere på treninga hans så kroppen blir mere tilpasset...
Det var spådommen som jeg ikke håper slår til :oops:

Slik jeg ser dette er sonene treninga i 1-2-3 som bygger terskelfarten ...Håper noen andre kan argumentere for eller i mot...Siden jeg har argumentert med denne type trening så håpet jeg å slippe å si hvilke fordeler og hjelp kroppen får .
Uansett blir fam . spennende å følge med på om alle er friske...Og Håper ikke alle i den norske maratonklubben er blitt så overrasket :lol:

Nå ser det faktisk ut som de har trent moderat så langt, og skal begynne å trappe opp intensiteten fram mot VM. :shock:

https://www.vg.no/sport/friidrett/i/AdXWkE/naa-skal-gullfarten-skapes-langt-unna-toppform
Gjert Ingebrigtsen påpeker at 18 år gamle Jakob ikke har vært over 5,5 i laktatmålinger siden han startet oppkjøringen i år. Det er målinger som viser melkesyrenivået i kroppen under treningsøkter. Og en så moderat måling vil si at intensiteten har vært godt unna øverste belastning på trening og heller vært litt over det man innen trening kaller såkalt «terskel».

courtneymariusio

Legg innav courtneymariusio » 12 aug 2019 07:39

Find the latest Rugby news, schedules and video on the Rugby World Cup, Six Nations, Premiership Rugby, Sevens ... Previewing the 2019 Rugby World Cup.

Gå tilbake til «Kondisjonsforum»