Hofte protese

INGEN vi gjentar INGEN har det rette svar på hva som er den riktige trening
Brukeravatar
g.stava
Sted: Bø i Vesterålen

Re: Hofte protese

Legg innav g.stava » 21 jun 2018 21:05

steike ka du står på veteran, på grunn av deg må eg bare stå på og ikke gi ved dørene som heter :D
vi hadde bra vær i mai om ikke allverdens temperatur, siste uker er de blitt mye regn og da prøve en å finne tur mellom bygene.
de komme vel go vær hit og før eller siden :D
og go sommer til deg og + alle andre :)

Veteran

Legg innav Veteran » 31 jul 2018 07:54

Hei du! I sommer har du vel kommet deg baade " Ut mot havet" og opp paa de hoeyeste topper.
Ingen unnskyldning med daarlig vaar i alle fall, dere tangerer jo kinavaeret slik det naa har vaert, veldig flott men soergelig
for boendene soerpaa at regnet har fordampet.

Ja jeg proever jo fortsatt aa holde vekta paaet rimelig nivaa, merker jo det paa mindre belastning paa alle ledd.
Naa har alle de tusenvis km. gaatt mer ut over sykkeln enn kroppen, i gaar maatte jeg i perioder gaa flere km da pedalenesnurret
uten at jeg kom av flekken. Noe skjedde "der bak" saa det blr"frikopling", funket en stund men siden tomgang igjen, saa de siste 30 km./
tok lang tid. Men detvar jo varmt og godt og jeg fikk tak i drikke saa ikke noe stort problem.

Men vil kjoepe en ny sykkel type landevei og med hoeyere utveksling, maks. 40 paa Meridan blirfor langsomt for jeg vil se mer.
Har vaert til grundig sjekk av Prostata og det er paa stedet hvil og hindrer meg null i min livsutfoldelse.
Og ikke aa forglemme "super-hofta" som naa har vaert med meg i 12-13 aar og blir bedre for hver dag..... fantastico.

Ha en fortsatt fin sommer, blir vel snart deilig aa faa en liten soervestkuling i fjeset naa etter all varmen. Det er friskt det!

Brukeravatar
g.stava
Sted: Bø i Vesterålen

Legg innav g.stava » 01 aug 2018 16:59

for ett drivjern du er veteran, noen hver kan misunne deg din stå på vilje :)
ja vi fikk endelig sommeren med Monsen & co på vandring i fjellene rundt her, eg holdt meg unna - redd for at noen skulle kjenne meg igjen - som ikke burde :lol:
drive å lufte meg stort sett hver dag, med en og annen fjelltopp! men har trappet betydelig ned denne sommeren, har ikke lysten lenger.
har en fin vei som kalles Kyststien og der trives eg godt med lydene fra sjøen som slår mot land.
de har blitt noen turer nå i denne varmen til en strand for bading å ligge rett ut og la sola nyte meg :lol:
stå på og en fortsatt fin sommer :)

Gå tilbake til «Trening»